Pages

anda pelebat yang handsome :)

Sunday, March 13, 2011

kadangkala..


kadangkala,
kita dengki tengok orang berada
itulah sifat manusia
tak pernah puas dengan apa yang ada

kadangkala
kita mimpikan kejayaan
tapi kekalahan yang datang
hendaklah kita sentiasa berjuang

kadangkala
kerana cinta
kita kehilangan sahabat
alangkah baik miliki keduanya

kadangkala,
kita ada crush kat someone,
tapi tak berani nak luahkan,
takut juga bertepuk sebelah tangan

kadangkala
saya tak balas mesej awak
saya tahu awak marah
tapi saya senyum dapat mesej awak

kadangkala
saya tengok facebook awak saya kecewa
tapi tak bermakna saya stalker
mungkin tersemat rasa cinta

indahnya dunia tanpa perkataan benci
agar kita saling menyayangi :)

p/s : esok kerja kat petronas balik..mesti ada suara sumbang samakan aku ngan bangla jaga pam! kimak !

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...