Pages

anda pelebat yang handsome :)

Sunday, March 20, 2011

tak seronok langsung !

memang hidup umpama roda. kadang kadang kita kat atas, kadang kadang kita kat bawah. tapi bila aku kat bawah, roda tu dah taknak naik ke atas lagi dah. macam shit duk kat bawah.

memang tak best bila anda beria ria nak have conversation ngan seseorang tapi tak berjalan lancar. tapi lagi menyedihkan plus mengguris hati bila anda stalk si dia sedang seronok pula. takpelah itu hak dia. senyum!
recently blog aku dipenuhi cerita duka. nak buat macam mana, tiada berita gembira nak dikhabarkan. yes i'm on vacation. tapi macam shit jugak. kalau aku tau aku tak pergi. tak tersampai hajat dihati. macam p**i.

i know someone will definitely read this! but i'm also want you to know that, cukuplah luah perasaan kat blog nih. lebih baik disimpan perasaan ini. tulis pasal lain pula ya. no more sad fucking story!

hati ni tiada mulut untuk bercakap mahupun tangan untuk menaip. so duduk diam diam dalam cage itu ya. tunggu jela orang lain datang merompak. siapalah yang sudi kan? damn

perempuan baik hanya untuk lelaki baik. nah perempuan jahat semua datang kat aku cepat!!! haha

p/s : terlampau banyak untuk diluahkan. tapi takkan diluahkan disini. enough ! ada ubat untuk stop stalking someone tak? cause i'm fucking need that!

2 comments:

  1. no la, ur life sometimes do come up balik but u didnt realize je.
    syukur dgn ape yg ade skrg eh dlu :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...