Pages

anda pelebat yang handsome :)

Friday, February 18, 2011

penangan Ilmu Hitam !


okayh..kali aku nak share something ngan pembaca blog aku nih..ini perkara sebenar yang berlaku pada aku dalam masa terdekat nih..aku tak tahu apa lagi yang harus kubuat..oh Tuhan..tolonglah hambaMu yang lemah ini =.="

macam sial tajuk ngan mukadimah ko Sebu..nak suspen je..haha..padahal tade pape pun yang menggunakan ilmu hitam bantuan syaitan lahanat tu..haha..actually hari ni nih aku nak share something yang bagi aku teramat awesome..dari mana dapat idea entah pencipta bende nih..haha..kalau dia cakap dia guna Ilmu Hitam pun boleh caya nih..macam mana dia tahu?try baca nih :

i may not know you but i know 10 facts about you...
1. You are reading this.
2. You can't say M without touching your lips
3. You just tried it
4. You just smiled or laughed.
...6. You are a boy/girl.
7. You didnt realize I skipped 5.
8. You are looking back at 4 and 6.
9. You laughed/smiled
10. You are thinking how did she/he know them facts!?!!?!?!?!?!?
:) see im just soo cleaver ;)

tengok! korang pon dah terkena kan?haha..macam aku jugak la..tengah tersengih sekor sekor masa nih..jangan nak segan..semua orang sama je :D

aku bukan david cooperfield, bukan juga david blaine, mahupun chris angel..geng geng nih aku tak tahu la guna kuasa apa..haha..tapi ilmu haram di sisi islam..don't fuck with that...haha..part silap mata takpe..memang salah mata ko la..sape suruh silap..lol :D TAMAT

p/s : ada makcik post kat wall facebook aku..copy past je ayat tengah tu..Hak Cipta Tak Terpelihara sangat la kan?haha..btw kalau korang ada sumthing yang macam nih..jangan segan segan nak share ngan aku :)

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...