Pages

anda pelebat yang handsome :)

Tuesday, February 22, 2011

10 perkara yang paling aku benci : anoyying things !


aku tulis entry ni awal skit..biasa waktu subuh baru aku tulis tapi malam ni makcik tak online dan aku pun tak mengharapkan dia online coz biar dia focus study okayh..good luck yep:)

kalau korang tengok kat graph bawah tu..hari ni pengunjung blog ni berkurangan mendadak..kenapa jadi macam tu?sebab aku tak promote langsung hari nih..saja je nak tengok aku ada pembaca setia tak..tapi Alhamdulillah ada jugak skit..aku search google apa yang membuatkan blog anda menarik..guess what?teknik listing akan menarik perhatian pembaca dan korang ni suka kalau aku bagi tahu rahsia aku kan?haha

so kali nih aku akan praktikkan cara ini dalam entry kali nih..so sit back and enjoy:)

10 perkara yang aku benci : anoyying things

1. Bila aku nak recall balik memori aku but it doesn't ring a bell ! yang ni aku paling menyampah, especially bila nak cari barang yang misplace..macam sial je feeling dia..urghhh


2. Bila earphone mp3 aku sound dia pecah ! dalam setahun berapa kali tukar daa..aku ni memang kalau dengar lagu teliti betul weyh..so sound yang tak berkualiti will spoil my mood completely !

3. Bila bukak facebook tiada notification ! kalau ni jadi kat aku, aku rasa loser giler ah..tapi jarang ah kalau takde tu..biasa penuh je..haha


4. Bila aku pakai skinny jeans pastu masa tu la dia nak melepas ! aku ni jenis kalau nak ehem-ehem tu bukak habis seluar semua..so kalau aku tengah pakai skinny tu pastu perut meragam pulak memang macam palat ah nak bukak skinny kasut semua..penat haihh..especially bila kuar jalan2 or shopping..haha

5. Bila sistem kumbahan tak stabil di tengah2 highway dalam bas awam ! yang ni sekali je kot penah jadi kat aku..bayangkan tengah sejuk dan aku pulak silap pergi minum air banyak banyak..tengah highway bhaii, hutan rimba kiri kanan kau takkan nak suruh driver bas stop pulak..muka aku tak setebal tuh..haha..masa tu korang akan fikir kalau kencing dalam botol melimpah tak nanti? :D

6. Bila cakap ngan orang yang tengah main DOTA ! macam cakap ngan spender korang taw tak? haram la kalu diorang nak pedulikan korang..kalau tak caya try laa..haha..untuk awek awek, kalau boyfriend korang reply your mesej time diorang ngah main DOTA..tu cinta sejati la nampaknya..hahahaha

7. Bila duit syiling kena telan ngan vending machine or etc ! yang ni aku paling panas..cuba korang bayang penat lelah cari duit syiling plus tengah dahaga gila babeng, duit ko kena telan air tak keluar..tak ke rasa nak pecahkan je kotak mesin tuh..angkut semua air dan duit..padan muka! haha..mesin basuh pun sama..kita da masukkan air ngan sabun skali dalam baju pastu mesin tak hidup, kena basuh tangan baju banyak2? wtf?? urghhhh

8. Bila sangkut dalam pengangkutan awam yang lembab dan sesak ! dah la lembab pastu dikerumuni ngan mereka yang memiliki bau yang sangat 'wangi'..urghhh..well sebu..buat sendiri la lain kali..haha :D

9. Bila kita topup diorang terus potong kredit untuk sos topup ! yang ni tak leh bla..kalau masa tu topup banyak takpe lah..kalau 3 hinggit je camne? tak ke tinggal 50 sen je? tak berperikemanusiaan mereka nih..awas! amalan riba haram !!!! haha

10. Bila janji ngan orang Melayu ! haram tak pernah tepati masa kan? patut la sampai ada pepatah 'janji Melayu' ..padahal aku pun Melayu :)hehe

actually banyak lagi nak list, tapi tak terrecall pulak..hehe..aku pun pretty damn sure korang pun tak suka bende bende jadi kat korang an?haha..kalau ada lagi korang rasa aku tak list leave kat komen sini eh :) TAMAT

p/s : hell yeah korang dah tahu apa yang aku tak suka kan? so jangan buat lagi kat aku..haha :D

3 comments:

  1. sal cakap ngn org tengah men dota tu ak setuju..cam ckp ngn spender basah,,

    ReplyDelete
  2. perkara pertama setuju sgt! mang bengang lau x dpt recall.hoho

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...