Pages

anda pelebat yang handsome :)

Saturday, February 12, 2011

kenapa..why?


hari nih aku akan menjawab satu persoalan yang ditanya daripada seorang peminat..haha..minat ke?tadelah..friend of mine je..huhu..soalannye berbunyi begini, "kenapa tajuk blog ko ORANG HEBAT MELEBAT?"..aku rasa ramai yang bertanya-tanyakan soalan nih, tapi semua shy shy cat..hanya dia yang got the gut nak tnye aku..huhu..so kenapa and WHY??

my answer: aku sje je nak sengal sengal..boleh?haha..does it answer your question? lol..menurut kamus dewan edisi ke berapa entah yang aku reka sendiri..(malas nak rujuk doh)..orang means human yang ada 5 deria..rasa lihat dengar bau sentuh..hebat means totally awesome dan lebat membawa maksud yang banyak..rambut lebat, hujan lebat..tapi as for me..aku definisikan lebat kat blog aku nih sebagai 'cakap lebat'..alahhh, budak budak remaja zaman sekarang banyak yang guna perkataan ni kan?haha..cakap lebat tu bagi mereka yang tak tahu tuh macam cakap kosong la..orang utagha cakap gebang kan?hehe.. so kenapa aku gabung perkataan tu semua?1st skali of course la macam stylo skit bile sebut ORANG HEBAT MELEBAT..stylo ke?tang mana yang stylo tuh?haha..kat part bat bat blakang tu kot :) bagi aku ayat nih macam unik skit..macam nickname aku la..SEBU..unik an?hehe..tu yang aku duk selalu jawab bile orang tanya kenapa orang panggil aku sebu.haha kalau korang duk teliti ayat orang hebat melebat tu an..korang akan dapati akan ada 2 maksud yang berbeza..1st skali = orang yang hebat mula bercakap kosong merapu dan gebang..faham? 2nd skali= orang yang memang pandai dan sentiasa cakap kosong merapu dan gebang..understood? haha..korang dapat catch up tak nih?lantak larh..kesah apa saya :) hehe yang sebenarnya..aku da takde idea nak wat tajuk apa..so aku terus tulis apa yang bermain di kepala..tak mahu fikir panjang dah..just tulis je..hehe..aku pon siapkan blog nih dalam masa terdekat je..thats why it is simple..siap ke? :p

disebabkan aku tulis entry nih dalam keadaan mengantuk sebab tak tido lagi malam nih dan jam sekarang menunjukkan tepat pukul 7.05am aku mengesyaki jawapan aku nih masih belum menjawab pertanyaan anda sepenuhnya rite?haha..so segala pertanyaan boleh diajukan kat blog ini sendiri atau kat facebook saya ok :)..aku still otw nak create formspring so korang boleh tnye sket2..sabor ye semua..hehe..wa nak tido dulu..bye bye =)

pssst: korang cadangkan la nama nak ditulis kat formspring uh..yang mantap pnye ok :)

1 comment:

  1. bro,ni blog bro so u just write down wht u want to write la...doesnt matter la org ramai suke ke x..sbb dr kite lahir smpai la kite dh meninggal pn org still ckp psl kite so buat je ape y bro nk wat..teruskan berblog'..haha (maap,english broken..haha)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...