Pages

anda pelebat yang handsome :)

Sunday, February 20, 2011

gentleman?


nah..hari ni kind of weird for me..tak tahu kenapa..tapi lepas dinner semalam, i take a nap..then amik ko..kul 1.00 baru bangun..pastu sampai ke pagi aku tak tido..haha..semalaman ketidaktiduran aku dipenuhi dengan aktiviti bermovie moviean..nak main futsal tade orang coz pagi ni ramai yang exam..haha..so aku pun buka lap top seperti biasa dan buka facebook..and then baru aku terealize makcik tu pun ada exam pagi nih..so dia tak online pastu tade online dating hari nih..hummhh..

setelah kebosanan aku pun membuka list list movie yang ada dalam lap top nih..tup2 ternampak cerita Chuck..haha..layan Chuck season 3 sampai lebam..haha..bila matahari dah terbit tuh..kawan kawan pun bangun dan terus pergi breakfast ngan diorang..lepas lepas breakfast bajet nak wat taik mata sat..tapi teringat hari ni tade entry baru lagi..macam mana nanti pembaca setia aku yang mengharapkan entry baru?mesti hampa perasaan diorang..haha..bajet ada pulak pembaca setia ko!!sengal..

actually aku da kebuntuan idea nak tulis pasal apa..suddenly teringat pulak kat cik Nazurah (bukan nama sebenar) mencadangkan 1 idea yang bernas..dia suruh aku tulis pasal ni sebab baru ternampak golongan sedemikian di UIA nih..haha..so aku fikir why not?aku pon ada byk cerita pasal golongan sedemikian..haha

so relate ngan tajuk aku tuh..gentleman?haha..apa maksudnye?bagi aku gentle mksud dia lembut..man lelaki..pastu lelaki lembut la jadinya kan?hahah..(ni yang susah bila lemah english, main taram je bahasa nih) sebenarnya aku pun tak tahu maksud lelaki lembut..boleh jugak jadi bapuk and sometimes be shemale?hah? wtf? haha..tapi lepas digoogle translatekan mereka menjadi transsexual..owh now i know :)

so for this entry I'm going to be completely honest and aku akan cakap direct je..sebab aku tak pandai cakap lapik lapik sangat..haha..sorry kalian..tapi kedirectan aku mungkin menyebabkan sesape saja yang bacanya dapat rasa pedas?u guys know what i mean..haha :D

so far, in my life I've found a lot of 'them'..mana mana je pergi mesti nampak diorang doh..da naik tension aku..please leave me alone..-_-'..ayat macam benci sangat kat diorang kan?hhaha..MEMANG PON!!!actually there's a reason why I shouldn't hate them..but thousand reason I should too!!!

'KALAU DUNIA NI KIAMAT AWAL..KORANG LA SALAH SATU PUNCANYA!' terpacul dari mulut aku kata kata yang pedas itu..

yelah kan?tanda tanda awal kiamat..lelaki mnyerupai wanita?

"kenapa kau benci diorang? dah memang naluri diorang macam tu..nak wat camne der? "kata seorang taulan..

yes maybe diorang dilahirkan sebegitu rupa..no doubt..tapi gaya mereka yang melampau lampau membuatkan aku menyampah..seriously doh..ada yang gaya mengalahkan perempuan perempuan hot kat dunia nih..wth? nak muntah aku..ada aje member aku yang berperangai lembut tapi dia tak menyerupai golongan perempuan okayh..so aku anggap dia sebagai seorang yang yang sopan..boleh je aku hidup ngan diorang..respect lagi diorang nih :D

"ape reason ko benci diorang? cuba ang habaq kat cek sat.."kata seorang lagi teman den

yeah..banyak sebab..tapi aku cerita apa yang pernah aku alami je okayh..firstly, masa aku form 2..hell yeah skola aku lelaki semua..tapi bukan semua LELAKI sejati..haha..masa tu dalam kelas, aku dan dianggotai beberapa rakan lain telah bersepakat untuk menyelongkar barang milik seorang nyah junior nih..perangai macam sial time tuh main selongkar selongkar..haha..pastu kami jumpe sebuah buku log yang dijadikan diari maybe..pastu kami bukak lah..guess apa kami jumpe..dipenuhi gambar gambar model model lelaki tough berseluar dalam bagai..semua dipotong kemas dari majalah apa entah..and then I was like..hell no!!apa lancau diorang nih..sampai macam tu skali ke?adakah ini membawa maksud semua bapuk adalah gay?seriously you guys (gurls) freak me out ..urghh -_-'

and then ada mende lagi best..masa tu dah form 4..selongkar lagi..still perangai cam sial walaupon da tua skit..haha..kali ni terjumpa wallet pulak..eh eh silap..purse la..of course la..diorang kan girl..haha..butoh hang bapuk..and kali ni jumpa lagi..jumpa apa pulak? hahhh..dipenuhi gambar gambar dak dak handsome or jambu skola aku la..budak budak hot stuff la katakn..haha..tak tahu la diorang angkut mana kan..entah entah malam malam pun duk raba raba..haaaaa..HARAM !!

"kalau korang hot macam jessica alba ke macam lisa surihani ke takpe jugak!" ni semua cam sial buruk..haha kurang ajar..



and then of course la diorang hidup berpuak puak an? yang ni aku cukup menyampah..boleh pulak time skolah dulu diorang pakat pindah satu bilik?cube korang bayangkan bila diorang da ramai..of course la diorang berani wat havoc skit..nasib baik bukan kat floor aku..kalau tak da kena lempang sekor sekor..haha..yang bestnya kitorang ada kasi nama mantapnya untuk aras tu..koridor Haji Taib! hahaha..macam sial..

kalau nak diceritakn aktiviti aktiviti diorang ni, sampai lebam la jawabnya..haha..so aku pendekkan jela..tapi aku terfikir satu perkara..adakah rakan rakan aku yang sesat nih akan mengakhiri hayatnya di lorong lorong haji taib atau sebagainya?mandaptkan pembedahan untuk manjadikan mereka wanita sepenuhnya?harap harap tak lah ye..kang nanti da jadi macam tu, pastu tegur aku..memang haram ah aku nak wat reunion ngan korang masa tuh..haha


so aku pon tak pandai nak nasihat orang jenis ni sebenarnya..kalau korang pernah tengok cerita Sutun kat tv tuh..which I assume confirm pernah punya..ambil la pengajaran dari cerita tuh okayh..padahal aku tak pernah tengok sangat pun..haha..pandai pandai je :p

akhir skali aku nak mintak maaf kalau terkasar bahasa taw..dan aku tak menuding jari kepada sesape eh..sape terasa sorry..mohon ampun hujung rambut hingga hujung kaki :)

p/s : kalau korang ada a little dirty secret book or etc..jauhkan dari aku..nanti korang segan lak kalau da kantoi..haha :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...