Pages

anda pelebat yang handsome :)

Thursday, February 24, 2011

main pusat ;D

minggu selepas exam mmg heaven la bg aku..of course everyone does..haha..cuma kali nih banyak skit aktiviti dilakukan geng geng aku..tapi aku tak nak cerita pasal nih...panjang doh..penat haihh..tggu nanti aku ada masa aku amik semua gambar kitorang aku story ok?

dalam vacation(kononnya) kami tu, banyak la gurau senda lepak lepak borak kosong..tapi perbualan ni tak kosong sangat la kan..sebab aku belajar mende baru uh..huhu..tak pernah didengari pun sebelum nih tapi mende ni macam best..MAIN PUSAT! hahahaha

amende yang main pusatnya? tajuk nak suspen je..haha..ni kawan aku yang bagitahu..main pusat boleh tolong lawaskan saluran kencing? wooowww..betul ke? aku pun tak tahu sebab aku tak pernah try..biasanya aku berdehem dehem je kalau nak lawaskan tuh..opsss segan..haha

biasa la orang orang tua zaman dahulu..petuanya bukan main banyak lagi..haha..tapi semua boleh diamalkan kan?selagi tak melanggar peraturan syarak..haha

tapi satu aku nak tanya, mende ni memang orang tak tahu atau aku duk dalam gua batu?haha

so untuk mengkaji kesahihan teori nih, aku plan balik bilik nanti nak try buat..macam mythbuster daa..haha..tapi tup tup sampai bilik tak jadi nak buat..macam geli geli je main pusat..haha..so mitos tetap mitos sampai ke hari nih..

korang try la buat, aku tak menjamin keberkasanan kaedah ini..tapi you got nothing to lose rite?lol

so malam ni aku akan balik terenganu..and I akan rarely online je..well kampung kan?susah dapat tenet..tgk ah kalau aku rajin tulis entry siap siap kat rumah pastu pergi post je kat blogger nih..haha..jangan rindu rindu aku :)

p/s : tapi aku akan rindu makcik :'(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...