Pages

anda pelebat yang handsome :)

Tuesday, February 15, 2011

ARAB !


ok fine!! terbeliak mata aku just now..bukan apa..sibuk duk usyar orang sebelah pnye jawapan..well test ARAB babe..bukan subjek kegemaran aku doh..so study pon nak tak nak je..gedik la UIA nih..nak paksa orang amik ARAB lah ENGLISH lah..last last aku guna Google Translate jugak an?haha..tapi sape suh ko masuk UIA der..padan muka hang!!

aku rasa 5 jam seminggu yang aku blajar arab tu bazir masa je..haha..apepun trimas kat orang sebelah , Izzat Ikhwan(bukan nama sebenar)..harap harap lulus dah la..watpe nak cemerlang..bukan masuk pointer aku pon..kalo lulus sem depan takyah repeat..save masa wa der..haha :D

bukan taknak fokus der..tapi da banyak sangat bahasa dalam kepala hotak aku nih..dulu skola menengah da 5 tahun belajar bahasa Jepun..nahh amik ko! takleh nak masuk lagi da bahasa lain..ni tak kira bahasa ibunda yang aku blaja dari kecik!! dan juga loghat loghat negeri lain yang aku duk amalkan sejak dari skola menengah dulu lagi..adoyaiii..cramp pale hotak nih.status : MEMORY FULL = please delete some other content..haha..sengal!!

memang la Arab tu bahasa Al-Quran..tak rugi kalo belajar..pandai pulak aku..hehe..tapi pale ni bengap sikit nak absorb bahasa baru..take time der..insyaAllah aku usaha lebih skit pasni okayh :)

so aku pon tak taw nape aku tulis entry nih..lepas lepas je exam terus aku menuju ke cafe beli air sirap limau segelas naik bilik terus bukak lappy usang nih..on9 teros!!haha..tetiba rasa nak luah isi hati yang berkecamuk nih..ceewahhh..haha..bahkan tak sempat lagi bukak baju kemeja yang bertight in kemas dalam seluar aku nih..haha

kesimpulannya..jangan jadi macam aku yang meniru dalam exam..buat sendiri okayh..tak baik main tiru tiru nih..tapi korang boleh tiru part aku bila berusaha bersungguh sungguh nak lulus dalam exam..haha..fine.tak lawak

aku harap aku lulus sahaja..taknak cemerlang cemerlangnya..korang doakan la ya kelulusan aku..haha..dah dah enough mencarut disini..aku nak lelap jap sebelom sambung study untuk paper math esok! takkan math pun nak tiru kot..susah hidop..haha ..wish me luck babe =)

p/s : artikel ditulis ketika aku sedang memakai baju kemeja penuh serta bertight in lagi..aku rasa handsome begini..taknak bukak dah..tido kena handsome jugak -_-'

1 comment:

  1. hahahah. sengal jek tido pun nak handsome gakk :P

    btw, i hv the same prob wif u. otak ni pun dh xley serap bahasa baru. time skolah mngah blaja bnyak sgt slangg. ngee. nice entry. harap2 lulus. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...