Pages

anda pelebat yang handsome :)

Friday, February 11, 2011

susah la macam nih -_-'


haihhh..mengeluh lagi..ada saje mende yang berlaku kat aku hari nih..yang baik, yang buruk..memang seumpama roda..tetapi hari ni roda ni pusing banyak sikit..why don't you put a brake on the roda sebu?disc brake lagi mantap..haha..i wish i can..tp nak wat cmne an? dah tersurat dan tersirat..senyum jela :) so aku turn on this awesome sony mp3 dan start menconteng kt blog nih..

malam ni aku bosan nak die!! mana taknye..sume orang kat bilik nih on the phone..UNTUNG LAA ada orang sayang..as for me..mane ade awek!so aku jimat kedit! jimat masa! jimat air liur daripada cakap lama dan jimat segalanya galanya..haha..tapi best ke? best ke berjimat cermat kalo ko lonely?damn it!asal touching touching nih?hahah..lumrah manusia la ingin disayangi dan menyayangi..kalo takde perasaan macam tu boleh diklasifikasikan sebagai unhuman la kot..lol

so kenapa ko tak cari awek sebu?
haha..susah soalan nih..bukan tak nak!takde rezeki lorh..esok lusa maybe..huhu..i'm just gonna follow the flow..kalo ada, ada lah..kalo takde, takdelah..haha..aku takkan put full effort nak cari 'her'..tetapi of course la guy yang should start dulu an?perigi takkan pergi cari timba lak an?huhu..tapi dalam certain cases, ada jugak perigi pergi cari timba..walau berbatu jaraknya..haha..so aku akan just sit on this chair and goyang goyang kaki dan wish this situation also going to happen to me though :) boleh pulak camtu an?haha sengal lebih..-_-'


but my ex say i'm lacking in depth(cari sendiri maksud idiom nih..haha) dia selalu cakap aku slow and loading lah..haha..but for me..being agak slow motion and be a person that didn't talk too much are COOL doh..hell yeah i'm cooler than you dear..haha..sorry sape terasa..so this is my style..i don't give a f**k then !..

aku pun tak taw ape lagi nak dicarutkan.haha..but sape sape yang terbaca nih..do kutuk kutuk this entry yeah:)..for the 'roda' on the beginning of this epic, i'm going to spin the wheel to make sure i'm always on the top =) wish me luck....salam

pssssssttt:artikel ni ditulis sambil dengar mp3..so minda bercelaru mengikut mood lagu lam kepala aku..haha..tapi aku nak suggest 1 lagu best untuk hari ni.."Closer = Travis" terbaik sial..jgn lupe download yep =)

3 comments:

  1. choii. g carik awek lahh. klau nak tunggu je, susah sikit laa paksu oi. haha. tp kalau malas sgt, ddk tunggu jelah. tunggu bulan jatuh ke riba :P

    ReplyDelete
  2. single is better rite..tp mmg lonely la..haha but s long s u happy with it,layankan je....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...