Pages

anda pelebat yang handsome :)

Thursday, February 17, 2011

realiti atau fantasi?


yeah..aku tengah blur lagi masa tulis nih..roomateku seperti biasa sehati sejiwa dengan game DOTA diorang..cuaca di PJ yang agak atau memang panas tahap urgghhhh..dan udaranya yang memang haram la..owh, aku merindui Terengganu..serius shit!haha..takpe takpe exam aku da nak habis dah nih..dalam 5 hari lagi aku dah boleh balik dah..kepada budak yang habis exam lambat..jangan jeles..hahahaha..bantai gelak kat korang :D ...well Terengganu here I come :)

as regarding ape yang aku cakap tadi, well aku still blur..ni yang aku maksudkan realiti atau fantasi tuh..hehe..tajuk nak suspen je.. "mati mati aku ingat ko nak tulis pasal lagu jiwang karat yang band croosfire tuh..tajuk lagu diorang pon realiti dan fantasi jugak der ! "kata seorang peminat..hahaha

kenapa kau blur sebu?

my answer : untuk pengetahuan korang semua, dalam the past 7 hari..aku dan roomate2 aku da jadi macam musang korang taw..macam kelawar pon boleh..boleh jugak disamakan dengan ghost bird(burung hantu)..kalau dah disamakan dengan menatang menatang nih, ape lagi kesimpulannya? of course la malam tak tido, siang mampos!haha..sebab tu banyak entry aku dibuat pada subuh hari..hehe..bukannya tak nak tukar waktu tido aku, tapi sekarang da susah doh..even kalau aku penat sangat pun, tido kul 2 konfem2 kul 4 terjaga..damn it..haha..bilamana cahaya matahari pun da susah nak dapat sekarang nih, kepala blur la jawabnya -_-

kau buat apa malam-malam tak tido?tak bosan ke?

my answer : never get bored! seriously..haha..ada je aktiviti aku..firstly, of course main futsal meh..badan cergas otak cerdas doh..kan kan kan?baru la boleh belajar nih..tapi kalau ada paper dalam masa terdekat tak turun la aku jawabnye..study study..bagus kan aku?huhu..selain itu, aku juga mengisi masa lapang dengan bermoviean..haha..cerita baru?hantu kak limah balik rumah..nasihat aku, takyah tengok cerita nih..bodoh gler..wat malu Melayu je..adoyaiii..macam haram!!last but not least of course la berfacebooking..layan mafia war ngan poker sepam dua..haha..tapi mana ada dah orang on9 pagi pagi begini..kecuali makcik nih sorang..tak tahu la dia buat ape tido lewat lewat..haha..dah la suka nyakat aku..hari tu dapat gambar hantu..terkejut beruk aku ( punya kawan ).. mana taknya..sorang sorang babe time tuh..haha


kau cakap ada exam..tapi tak tido malam..kalau exam awal pagi macam mana?tak penat ke der?

my answer : tak penat langsung! haha..pale hotak ko!! penat naharam taw tak? macam pagi tadi lah..semalam tak tido pnye pasal nak study..siang tadi amik ko!! exhausted..soalan mudah tak leh kira..otak dah penat..nasib baik mende yang aku belajar semalam aku boleh buat exam math tadi..haha..tak termasuk Arsenal lawan Barcelona okayh..sempat jugak menjenguk mereka di depan kaca tv semalam..haha..so lepas nih aku akan rest la skit before nak exam tuh..baru tak penat dan boleh jawab dengan jayanya..hehe

so apa kaitannya cerita ko nih dengan tajuk entry kau?

my answer : disini lah aku nak cakap apabila waktu tidor dah tak teratur, aku jadi blur..tak taw dah mana 1 yang real mana yang mimpi..haha..kadang kadang tengah mimpi aku rasa real..real macam mimpi..adoyaiiii..ni paling takleh bla..aku even da lupa hari atau tarikh..contoh macam hari nih..aku bajet rabu..baru nak main futsal malam nih sebab dah merdeka 1 paper..tapi baru teringat esok ada comp 1 pnye paper lak..cancel cancel -_-"..so realiti atau fantasi lagi sekarang nih??

in conclusion, aku memang nak tukar balik biological clock nih..i'll try my best manage my time well ok?hehe..orang cakap tido lambat punca jerawat banyak..betul ke tak aku tak tahu..tapi cuak jugak dalam hati nih..huhu..korang jangan jai macam aku okayh..tak elok untuk kesihatan..hehe :)

'ticking clocks would never stops'

so use your time wisely okayh? time wait for no man..hehe

p/s : entry paling lambat aku tulis coz biasa la tulis sambil on9 n then ditegur oleh makcik tersebut..layan chat sebentar..hehe :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...